Saturday, August 1, 2009

terlajak kata...

Posted by arena at 7:46 AM
hari ini aku telah keluarkan satu perkataan yang kurang elok.
geram yang amat sangat rasanya sehingga kan aku mampu mengeluarkan perkataan itu. namun beberapa jam kemudian terasa ada sedikit penyesalan. entah patut atau tidak aku cakap begitu tapi yang pasti aku tersangat geram. terasa bagai anak patung yang tak punya perasaaan.
apakah perlu mengikut mood sendiri hingga tak memikirkan perasaan insan lain? sedikit sebanyak aku rasa tak patut. apatah lagi jika pertanyaan itu cuma sekadar concern. terasa sakit juga di hati.
tapi apapun sebagai seorang perempuan, aku sepatutnya jaga tutur kata. entahla...apapun aku hanya mampu meminta maaf di sini. walaupun sejujurnya aku puas dapat menghamburkan kemarahan aku. apa ingat aku tak punya perasaaan n tak ikut mood ka???? cuma nak jaga hati orang ja...

0 comments on "terlajak kata..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca