Friday, August 14, 2009

kecapek..an...

Posted by arena at 1:44 AM
aku suka dengan life sekarang. hidup yang tak terikat tapi sibuk. aku bolehla dikatakan insan yang sibuk sekarang. berusaha menyiapkan penulisan ku yang alhamdulillah sudah hampir siap. berkerja sebagai pembantu penyelidik yang tak bertauliah. huhu...adala juga inkam kan. dan yang paling membzkan aku adalah tuisyen. kelas bersusun. rezki murah tahun ni kan. tapi masih aja duit tak mencukupi. entahla kenapa ya. aku makin tak terurus dengan kelas yang banyak. syukurla subjek yang banyak adalah bm. takla aku serabut kepala sangat.
misi hidup aku sekarang ni adalah mengorganizekan diri aku kembali..aku harus lakukan tu. dengan jadual pulang ke kampung aku. jadual jumpa pakcik kenala tolak tepi dulu memandangkan uang yang tidak mencukupi. huhu...sedey...
aku berhasrat nak mengumpul uang yang bolehla dikatakan simpanan pada diri aku kan memandangkan selama ni aku bukannya ada simpanan. adehla..apa nak jadi la aku ni...
pastu kena lunaskan hutang2 yang membelenggu ni. antaranya:
1) hutang abah (keta punya hal la..)
2) hutang along. eh, silap..ptptn la....(dah dapat surat warning kali keberapa entahla ni)
3) hutang lain2...(apo tah...)

semogala aku dapat melunaskan hutang2 tersebut wpun sedikit sedikit asalkan habiss...

0 comments on "kecapek..an..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca