Sunday, August 2, 2009

ujung minggu yang sadis...

Posted by arena at 9:53 PM
planning nak jumpa pagi2 dah jadi petang dah. rasa membuak2 dan mendidih2 juga di hati. tapi bila mana muncul depan mata, sejuk aja rasanya....
kami ke penang shopping2 barangan untuk dibawa ke btn ujung minggu ni. melayang lagi uang...aduhla...sengkek bebeno rasanya bulan ni. gaji lum dapat. duit tucen lak lambat lagi. hurm...menyara idup secara bersederhana la..
sekejap aja dapat jumpanya. seperti biasa 5.30 petang dia naik bus. bermulala episod sedih dari aku yang konon2 keras hati. kemaafan dipinta tanda aku menyesali sikap aku sebelum ini. huhu...tapi tak apa katanya. asalkan reda marah di hati. itu yang penting dari aku bersikap memendam dan meletus di kemudian hari. hurm...sadis rasanya..aku janji takkan aku ulangi sikap buruk macam tu lagi.
aku hanya dapat menghantar separuh jalan ja sebab tucen kul 5. huhu...sedey...apapun selepas ni lambat lagila nak dapat jumpa. lagipun fulus udah tak ada. huhu...kena simpanla kenangan buat bekalan idup nih supaya takla rindu2an sangat...

0 comments on "ujung minggu yang sadis..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca