Saturday, August 22, 2009

satu ramadhan...

Posted by arena at 8:06 AM
hari pertama ramadhan dilalui dengan jayanya. alhamdulillah...
permulaan ramadhan ni takla rasa letih sangat. sekejap ja rasa masa berlalu. setakat dua malam ni dapatla aku dua kali terawih dah wpun 8 rakaat ja. esok tak terawih dahle tuisyen sampei malam. harap2 bulan posa ni setakat mana yang aku leh terawih tu kalau bleh aku taknak tinggal. insyaallah...
berbuka puasa pertama ni dengan udang masak kari menu spesial ibu ku, telur special buatan aku, daging buatan kakak iparku, cucur udang sedap ibuku serta air bandung yang menggamit2 perasaanku. sedap tuh...kembung perut aku makan. bila pi terawih imam lak baca surah2 panjang2. hau2 la jawabnya...adehla...

0 comments on "satu ramadhan..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca