Monday, August 3, 2009

pagi yang terang...

Posted by arena at 7:10 PM
rumah sewa aku malam2 hot tapi pagi2 kan main sejuk lagi. tu yang membuatkan aku asyik terlajak tido tuh. tapi pagi ni aku bangun awal dari biasa. alah, awal sejam aja pun...
siap2 pegi opis then sampai2 tengok keta supervisor aku ada. serasa malas sekali nak berjumpa. kelmarin aku msj dia wat donno aja. huhu...aku malas nak pegi conference nih. aku malas nak hantar n buat abstract nih. adehla...lagi satu, bila aku nak dapat gaji? huwaaa...sengkek sangat2 dah ni.
pagi2 sampai check emel. takda plakla emel dari supervisor aku tuh. tah dia tengok tah idakla abstract aku tuh. ish, ikut ati malas nak kisah. baik aku buat penulisan sampai habis (ceh, konon...tak habis2 jugak...)
pagi yang indah ini aku sarapan roti dengan telur. kenyang jugakla. thari sat g ada lunch date. dah berkurun lamanya minah cina tu duk ajak aku lunch. slalu aku bz. ewah...(sebenarnya aku malas coz dia dah siap study aku jugak yang sangkut2 lagi..). jadi kelmarin dah set date dah ngan dia lunch. akhirnya...
dari semalam encik aku tak kol. entah apa kena tah. lena tak sedar2 kot. p opis lak keja banyak. terusla hilang ingatan pada aku. apa2 ajela...
jadi bermula pagi yang terang ini, harap2 sepanjang hari ni bakal terangla untuk aku...

0 comments on "pagi yang terang..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca