Monday, July 27, 2009

senyum..senyum..isk..isk...

Posted by arena at 9:43 PM
khamis...
tak sabar rasanya menanti kedatangan insan kesayangan aku ke penang ni...
aku kangan sama kamu...

jumaat...
aku kuar jalan2 dengan membe. buat urusan ketanya. ok jugak bz2 takla ingat n rindu sangat.
malam aku balik ke rumah n rehat2..agak bengang sebab dia kata dia masih dalam bus ke putrajaya lagi dari tempat kursus. huh..berjam2..aku dah tensen. bila dia nak naik bus jumpa aku kat sini kalu dia masih di sana. geram2...
9.10 malam...aku dapat panggilan dia. dia kata dah ada di stesen bus sg nibong. suh aku p amek. biar betul mamat nih. terkujat jugak aku. takkan dah ada kat penang kot. bukan apa, perancangannya esok pagi. dalam percaya tak percaya aku berharap jugak. hehe...aku kuar p sg nibong, sah memang dia dah sampai penang. huhu..sabar ja..nasibla aku takda sakit jantung. lama dah kiok wat gitu. tapi apapun aku hepiiiiiiii....

sabtu, ahad....
hari2 yang bahagia...
aku hepi sangat2...yela, kan sekali sekala jumpa...
makan2, tengok wayang, jalan2...waduh2...indah sekali dunia...














upacara makan2 di seoul garden

isnin...
hari yang tidak ditunggu2 tiba jua...
dia dah nak balik. huhu...sedey...
bus kul 5.30pm. paling lewat yang boleh diambil. aku hanya menahan sebak di dada...
masa bus gerak, aku mantain lagi. elok masuk dalam keta, huwaaaaa........tanpa dapat ditahan2...
beberapa jam juga aku begitu. kepala mula berdenyut2 n sifat kemalasan memang amat ketara...
aku kangan sama kamu mas....huwaaa........
terflashback kenangan beberapa ari yang indah2 belaka. tiba2 keseorangan balik. lonely...i'm ms lonely...

0 comments on "senyum..senyum..isk..isk..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca