Wednesday, April 28, 2010

ngomel...ngomel...

Posted by arena at 9:08 AM
makan, tido...bagus..tambahkan berat. makan lak tak hengat donia. gud2..

ari ni masak sardin dua tin. habis kedua2nya. nasi dua kali masak juga habis. bagus. rupanya ini makanan kegemaran mereka. tak payah susah2 cuma aku ja yang malas. lega tengok periuk kosong. kalu tak ari2 aku buang nasi tak habis. cepat sangat basinya.

elok tengah duk masak adala plak panggilan tepon kan. aku takmau bayang rupa orang yang bercakap tu coz percakapan dia langsung tak menyenangkan ati. napala manusia2 ni eh? bercakap ikut sedap mulut aja. tapi at last sendiri yang salah sebenarnya. tula orang kata terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya. tapi nak buruk padah apa kenal pun tak kan. lantakla. kalu aku leh cabai, aku cabai2 aja. emo lak aku ni. biarla dia. nak marah pun tak boleh nak marah. cuma sedihla bila orang cakap main ikut sedap aja. laser bangat kamu ya..

malam ni makan kat malee. nampak keadaan semakin ok.
memangla ok kalu cool down aja. buat tak nampak suma benda. takdala perkara berbangkit. apapun agak tak best sebab tak berapa sama cam sebelum ni. ngantuk punya pasal kot. apa2 jela...

aku nak tido memandangkan fesbuk takleh nak buka. habis basila makanan2 aku.
gudnite..

0 comments on "ngomel...ngomel..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca