Wednesday, October 21, 2009

keretaku...

Posted by arena at 12:12 AM
aku mempunyai sebijik kereta yang bernama savvy a.k.a sawi. keta ni amt jadik dua2 bleh pakai auto n manual. aku ska guna manual. alah bukan ada cluth pun. tolak2 aja. hehe...nak dijadikan cerita, keta ni alkisah banyakla masalahnya. barang2 mahal2 lak tuh.mahalla bagi aku yang masih di bawah tanggungan, ekonomi tak menentu nih.
setelah beberapa kali ke proton n banyak jugak dahla benda dibuat, semuanya okla. baru2 ni bila si pakcik bawak dengan gaya autonya, tetiba terus gear tukar neutral n stop tengah duk berjalan tu. menakutkan. huhu...tah dia ke tak reti bawak atau keta tu yang tak reti dibawak aku tak pasti. tapi bila aku bawak dengan gaya manualku, ok ja. takda apa2 masalah.
pastu balik umah, akupun membukala stori mori dengan keluargaku. memang mereka2 ini sudah lama membising suruh menukar kereta tapi aku berat hati sangat. kalau tukar pun bukan duit aku kan. jadi tak perlula aku nak risau2 sangat. tapi yang menjadi masalahnya aku sayang bangat kat keta pertama aku tu. serasa tak mahu berpisah. tapi aku diam ajala. nak bising2 lebih2 pun aku cam takda part ja. di saat itu aku mengumpamakan aku dipaksa kawin, bila dah sayang aku kena bercerai lak. huhu..sadis...apapun, aku kena terima jela. cakap lebih2 sure2 kena fire. tengoklah macam mana keputusan mereka2 itu terhadap diriku. aku sedih...

0 comments on "keretaku..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca