Saturday, June 19, 2010

ada sesetengah orang memang takda perasaan!!!!

Posted by arena at 5:07 AM
skang aku baru sedar rupa2nya memang ada sesetengah orang memang tak punya ati dan perasaan...entah samada lupa diri atau memang tak sedar diri sampaikan orang2 yang rapat, dekat dan disayangi pun cam dah takda makna bagi manusia2 itu.

serius aku tak paham. satu masa dulu kita macam kenal sangat tapi tiba2 macam tak kenal langsung manusia begitu. memang sekali air bah, sekali pantai berubah. tapi tak sangka semudah itu la manusia bleh berubah kan...

apa yang patut korang buat kalau orang yang korang sayang berubah? nak tolong ubahkan balik? nak buat taktau ja? bersabar? harus ke bersabar dengan orang yang dah lupa diri dan dah tak reti nak menghargai makhluk Tuhan yang lain langsung? ada sesetengah manusia memang tersangatlah pentingkan diri. mungkin ada hikmahnya mengapa kita bertemu dengan orang2 yang begitu. harus positif...

0 comments on "ada sesetengah orang memang takda perasaan!!!!"

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca