Thursday, December 24, 2009

vacation at ganu...

Posted by arena at 6:16 AM
10 hingga 15hb dis selesai sudah aturcaraku ke kenduri si along di terengganu. amat2lah hepinya bercoti di ganu. berjalan sakan. siap bermalam kat chalet bakar bbq lagi ditemani angin malam dan deruan ombak yang mengganas. best berkumpul dengan kawan2 lama setelah sekian lama tak berkumpul. jumpa dayan, ain, ami n along membe2 di ukm dulu. puas rasanya selama 4 hari buat berjumpa. habis pantai2 kami tawaf. macam2 gaya dah berposing. aku takla minat sangat bergambar pun terpaksa bergambar banyak2 jugak. macam2la kanak2 ribena tu...















di pantai dekat masjid terapung








pemandangan yang amat mengasyikkan

























aksi2 ganas dari kami yang ketandusan ketenangan

0 comments on "vacation at ganu..."

Post a Comment

ada komentar?
ajukan saja..saya sedia membaca